Kanal Tedavisi Fiyat

Kanal Tedavisi Fiyat; hekimin tecrübesine, endodontist olup olmadığına, dişin durumuna ve dişteki kök kanal sayısına göre değişebilmektedir. Kanal tedavisi dişin durumuna bağlı olarak tek seansta veya iki seanta tamamlanan bir tedavidir. Endodontist, ilk aşama olarak enfeksiyonun yayılma derecesini görmek için röntgen çeker. Ardından tedavi edeceği enfeksiyon olan dişlerde lokal anestezi uygular. Diş yüzeyinden kanala doğru aşındırma yaparak pulpa ve kök kanallara ulaşır. Kök kanallarını iğneye benzeyen bir kanal aleti vasıtasıyla genişleterek eğeleme işlemiyle sinirleri öldürerek enfeksiyonu temizler. Hasta bu aşamadan sonra herhangi bir his duymaz. Bölgeye çeşitli kimyasallar ile temizledikten sonra dişin bu boşluklarını guta percha verilen kauçuk ile doldurur. Doktorunuz enfeksiyon ile ilgili farklı bir şüphesi varsa azı dişi geçiçi dolgulama yaparak sizi bir hafta sonrada çağırabilir. Kanal tedavisi sonrası ağrı geçicidir ve hasta 2  saat kadar bir şey yememeli ve 2 gün süresince soğuk-sıcaktan kaçınmalıdır.

Doğal dişi kurtarmak tedavi süreci için en iyi seçenektir, kanal tedavisi yapılmadığında diş çekimi ve sonrasında implant, köprü veya protez ile yapılmasıdır. Bu prosedürler bir kök kanalı tedavisinden daha pahalıdır ve genellikle çevredeki dişleri, dokuları tedavi etmek için daha fazla zaman ve ek prosedürler gerektirir. Bir diş çekilir ve restorasyonla düzeltilmezse, çiğneme işlevi bozulur. Ağız ve diş sağlığı açısından bir dişi çekmek en son çare olarak düşünülmelidir.

Kanal Tedavisi Fiyat Özel Teklif: Endodontist tarafından ücretsiz muayene edilerek size özel diş teli fiyatları için şimdi bizimle iletişime geçin.
Dişin kök kanal sayısı, enfeksiyon olan dişin zorluğuna bağlı olarak tedavi süresi ortalama 1-2 saat sürmektedir.
Kanal tedavisi, lokal anestezi yapılarak uygulanan bir işlemdir. Tedavi süresince hasta ağrı duymaz. Kanal tedavisi sonrası biraz ağrı duyabilir ancak kısa süreli geçici bir ağrıdır.

Kanal tedavisi işlemi yapılmadığı sürece bu ağrı geçmez. İlerleyen safhalarda hasta tedavi olmazsa dişin çürümesine ve diş kaybına neden olur.
Kanal tedavisi uzmanı diş hekimliği bitirdikten sonra endodonti alanında 4 yıllık ihtisas yapmış olan diş hekimlerine verilen bir ünvandır.
Kanal tedavisi sonra ağrı duymanız gayet normaldir. Bu ağrı geçici bir ağrıdır ve 2 gün içerisinde tamamen geçer.

Kanal Tedavisi Fiyat hastanın dişinin durumuna, dişteki kanal sayısına, hekimin tecrübesi ve uzmanlığına bağlı olarak değişmektedir.
Sizde kliniğimizden kanal tedavisi randevusu alarak endodonti alanında uzman doçent hocalarımızdan en iyi tedaviyi alabilirsiniz.