Lazer Tedavisi

Lazer Tedavisi diş hekimliğinde uygulanması, ağrısız, kanamasız ve anestezisiz diş tedavilerinin yapılabilmesine, yani dişlerdeki çürük dokuların temizlenmesine, dişeti enfeksiyonlarının tedavilerine, kist operasyonlarının yapılmasına, kısaca ağız içindeki her türlü tedavinin uygulanmasına olanak sağlamaktadır.

Lazer Tedavisi diş hekimliği, genelde tedavi süresini kısaltarak, daha az zahmet ile daha başarılı sonuçlar alınmasını sağlayarak diş tedavi korkusu olan her yaş grubu hastanın tedavisinde büyük kolaylıklar sağlamaktadır.

Lazer Tedavisi ‘nin en büyük avantajı, çalışırken rahatsız edici sesler çıkarmaması, titreşim meydana getirmemesi, dolayısıyla hastanın korku duymasının ve bu korkuya bağlı olarak ağrı duymasının engellenmesidir. Ayrıca çoğu zaman anesteziye gerek duyulmaması nedeniyle iğne yapılmaması, diş eti ve kist operasyonlarında daha az kanama olması, çalışılan bölgede lazer ışını nedeniyle steril bir ortam oluşturarak iyileşmenin daha hızlı olması, tedavilerden sonra hassasiyet ve ağrı oluşmamasıdır.